Пульс Exclusive
Різне

Мільйони на піар. Кропивницька міськрада витрачає на висвітлення в медіа більше за облраду та ОВА

Лідером серед органів влади й самоврядування на Кіровоградщині, які не поскупились на гроші за рекламні й маркетингові послуги в місцевих ЗМІ, є Кропивницька міська рада. Її виконавчий комітет уже встиг підписати дві угоди з висвітлення діяльності влади в пресі й мережі інтернет та на телебаченні.

6 березня виконком уклав угоду з ФОП Горобцовою на суму 873 869 гривень. Відповідно до договору, на двох сайтах (“Гречка” і “Кіровоград 24”) у 2024 році розмістять 1250 новин на 500 тисяч гривень.

Решту коштів отримають газети «Україна-центр» і «21-канал» – вони опублікують піару влади на 20 430 кв см газетних площ.

ФОП-переможниця також є засновницею ТОВ «Прайм-Тайм», яку раніше очолював народний депутат України від правлячої партії «Слуга народу» Олександр Дануца. На сайті «Кіровоград 24» періодично висвітлюється діяльність зазначеної політсили і самого Дануци.

Щодо телевізійних послуг, то висвітлювати діяльність міськради й виконкому, відповідно до укладеного в січні договору, буде ТОВ «Телерадіокомпанія TTV». Канал освоїть 799 968 бюджетних грошей, забезпечивши 1040 хвилин ефіру. ТОВ-ка записана на Михайла Попова та Ігоря Краснюка. Останній, згідно даних Opendatabot, очолює ТОВ ВКФ «Спліт», яке належить голові фракції «Слуга народу» в Кіровоградській обласній раді Ігорю Волкову.

На фото зліва направо: Ігор Волков, Олександр Дануца під час сесійного засідання облради.

У нинішньому році Кіровоградська облрада оголосила й провела тендер на послуги з висвітлення діяльності керівництва та депутатського корпусу обласної ради в друкованих медіа, онлайн-медіа та шляхом телевізійного мовлення на 600 тисяч гривень.

Перемогу в торгах здобула вже згадана в попередньому блоці ТОВ «Прайм-Тайм», яка має забезпечити в партнерстві з сайтами «Тусовка», «Гречка», «Точка Доступу» й «Кіровоград 24» 330 публікацій в онлайн-ЗМІ.

В цю «сітку» потрапили і газети «Україна-Центр», «Новомиргородщина», «Честь хлібороба», «Сільське життя», «Маловисківські вісті», «Новоукраїнські новини», «Придніпров’я» і «Світловодськ вечірній» загалом опублікують 20 000 кв см про діяльність облради.

Також через ТОВ «Прайм-Тайм» проведуть оплату за 17 000 секунд ефірного часу перед ТОВ «Телерадіокомпанія TTV».

Цьогоріч Управління комунікацій з громадськістю та інформаційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації встигло укласти лише один договір щодо висвітлення діяльності влади.

Телевізійні послуги «щодо висвітлення громадсько-політичного, соціально – економічного і культурного життя області на телебаченні в місті Кропивницький» надаватиме ТОВ «Телерадіокомпанія TTV». За це канал отримає 300 000 гривень.

_____

Відтак, судячи з закладеного фінансування й проведених тендерних закупівель, найбільше уваги висвітленню своєї діяльності приділяє Кропивницька міська рада. Принаймні, в частині піару на телебаченні, навіть ОВА й обласна рада разом узяті виглядають скромніше на прикладі співпраці з каналом TTV:

Згідно з даними аналітичної системи Opendatabot, за період із 2021 року по 2024-ий серед ТОП-10 “найдорожчих” постачальників послуг виконавчого комітету Кропивницької міської ради – ТОВ “Телерадіокомпанія TTV” та ФОП Дзюбак Анастасія Сергіївна (редакторка інформаційного порталу “Гречка”).

Проте різниця полягає у тому, що ФОП Дзюбак А.С. отримувала кошти на розміщення публікацій не лише на “Гречці”, а й у низці інших друкованих та електронних видань, зокрема, й у нашому. І відповідно оплачувала їм ці послуги із загальної суми, у той час як пов’язана із депутатом обласної ради Ігорем Волковим ТОВ “Телерадіокомпанія TTV” отримує сотні тисяч гривень з бюджету одноосібно.