Робота в інтернеті, а саме у соціальних мережах, давно стала невід’ємною складовою професійного життя. І популярними напрямами цієї роботи є таргетологія та SMM – це ті професії, які обрала собі кропивничанка Єлизавета Тарубарова. За її плечима достатньо досвіду та впевненості у своїх силах для відкриття власної справи: курси SММ-спеціалістів, курси таргету, рік навчання у США, диплом спеціаліста з відзнакою за спеціальністю «Комп’ютерні системи та мережі» тощо.
Як повідомили в обласному центрі зайнятості, вона не хотіла ховати бізнес у тіні, а тому прийняла рішення – зареєструватися як ФОП та відкрити власну SMM-агенцію «ТАР-ТАР». Справи у Єлизавети Сергіївни йшли добре, однак з’явилося нове завдання:
«Наразі зі зростаючим попитом справлятися одній нереально, тому я вирішила розвиватися як підприємниця та надавати роботу іншим, а саме працевлаштувати двох працівників».
Тоді вона й вирішила взяти участь в урядовій грантовій програмі «Власна справа», яка допомогла б фінансово втілити її бізнес-ідею у життя.
Підприємниця взялася до роботи: розробила бізнес-план, подала заявку на участь у програмі на порталі ДІЯ, пройшла успішно всі етапи та отримала позитивну відповідь. Сьогодні Єлизавета Тарубарова продовжує розвивати власний бізнес і за грантові кошти планує придбати необхідну техніку: ноутбуки, мобільний телефон, студійне світло, проєктор, офісні меблі та інше. Наразі грантерка уже має домовленість із SММ-фахівцями, які готові працювати у команді.
«Одній завжди складніше втілювати мрії у життя, а тому добре, коли є підтримка та допомога від держави. Разом ми втілюємо плани у життя», – прокоментувала переможниця програми «Власна справа».
Більше інформації про грантову програму «Власна справа» можна дізнатися тут. Отримати консультацію щодо умов надання мікрогранту на створення та розвиток власної справи за телефоном +38 (093) 478 70 81 або пишіть нам у Telegram. Щоб взяти участь перейдіть на портал Дія.