Голова Кіровоградської ОДА Андрій Назаренко проводив переговори щодо представництва в регіоні таких брендів, як «ZARA» і «Н&М». Про це він сказав в інтерв’ю пульS.
За словами Андрія Назаренка, представництво таких брендів і торгових мереж в області є своєрідним маркером його інвестиційної привабливості.
«Наприклад, BROCARD і MC’DONALDS є інвестиційними маркерами. Візьміть такі масмаркети, як “ZARA” і H&M – я вів перемовини, аби вони до нас “зайшли”. Тут потрібно розуміти розуміти, що вони платять великі податки. Це потужні, відомі в усьому світі компанії», – зазначив Андрій Назаренко.
Згадані компанії повідомили, що розглянуть пропозицію, але поки не готові відкривати свої магазини в Кіровоградській області.
“Але їх також “підкосила” пандемія. Сподіваюсь, що ми знайдемо підхід», – додав Назаренко.