Громадський транспорт у Кропивницькому вже три місяці працює в умовах воєнного стану, виконуючи надзвичайно важливу для всієї громади функцію перевезення пасажирів. Якою є ситуація сьогодні на ринку пасажирських перевезень в обласному центрі розповів начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Віктор Житник.
Громадський транспорт, попри усі складнощі, працює і навіть у години пік містяни можуть виїхати, куди їм потрібно. Звісно ж, є затримки через повітряні тривоги, які не дають нормально працювати комунальному транспорту. Наразі на маршрутах працюють 31 тролейбус і 9 автобусів, ми підсилили ті напрями, які недостатньо охоплені приватними перевізниками. Кількість маршруток, які курсують містом сягає до 180 одиниць техніки, у довоєнний час їх виїздило до 80 машин, – відзначив Віктор Житник.
Загалом, усім відома нинішня ситуація із дефіцитом на заправках дизельного пального: саме тому робота комунального громадського транспорту максимально оптимізована. У той же час міська влада і адміністрація КП «Електротранс» знаходять можливості поступового випуску на маршрути великомістких автобусів.
Сьогодні містом курсують автобуси на маршрутах: №111 – три одиниці, два на №116 і по одному на №123 і №103. Маршрути №103 і №118 підсилені електротранспортом – за ними рухаються по одному тролейбусу, але лише до центру міста. Днями поновили роботу автобусного маршруту №46.
Віктор Житник підкреслив, що для того, аби стабілізувати роботу комунального транспорту і мати меншу залежність від дефіциту пального на АЗС, заступник міського голови Олександр Мосін доручив ввести в експлуатацію пально-розливний модуль на підприємстві КП «Електротранс». Це складна процедура в плані оформлення такого об’єкта, але спеціалісти профільного управління докладають максимум зусиль, аби оперативно виконати це завдання.
Щодо ймовірного підняття тарифів на проїзд, Віктор Житник досить обережний у своїх прогнозах — все залежить від того, наскільки швидко буде стабілізована ситуація на ринку пального. До того ж, на міський бюджет збільшується навантаження по відшкодуванню пільгового проїзду через збільшення кількості пільговиків серед внутрішньо переміщених осіб.
Для приватних перевізників особливих передумов для підняття тарифів немає, оскільки ціна на газ не змінилася.
Офіційно з цим питанням вони наразі не зверталися, – повідомив Віктор Житник.