Днями заступник міського голови Олександр Мосін провів засідання комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території міста Кропивницького. Від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, засідання комісії проходили в онлайн форматі.
На засідання запросили і заявників, які клопотали про розміщення зовнішньої реклами своїх торговельних точок, повідомили в прес-службі міської ради.
Тема розміщення реклами, а також вивісок в місті надзвичайно актуальна зараз, в міській раді її опрацьовують на різних рівнях — від профільного управління містобудування та архітектури міської ради до депутатських комісій, працюють зокрема над Порядком розміщення малих архітектурних форм (вивісок, табличок) на фасадах будівель, споруд у Кропивницькому.
Всього комісія розглянула вісім питань щодо надання дозволів для розміщення зовнішньої реклами на фасадах будівель, чи виносної реклами, п’ять із них погодили, три відповідно — відхилили. Але навіть серед тих рішень, що отримали дозволи від комісії, були такі що приймались із певними рекомендаціями та пропозиціями для підприємців, що саме необхідно буде їм доопрацювати спільно із управлінням з чітко окресленими термінами.
Найбільш дискусійними були питання, що стосувалися розміщення реклами в центральній частині міста та на історичних будівлях, адже й вимоги до підприємців тут посилюються.
– Відновити очні засідання комісії — це була ініціатива багатьох депутатів. Є чимало запитань у депутатів щодо розміщення в місті біл-бордів, сіті-лайтів, зовнішньої реклами на будинках, адже є серед них пам’ятки архітектури, а є звичайні житлові — на це необхідно зважати і унормовувати правила розміщення реклами. Тому й засідання комісій повинні проходити фахово із предметними рекомендаціями, – наголосив Олександр Мосін.
Запрошеним підприємцям він радив ставати прикладом для їхніх колег у розміщенні зовнішньої реклами, адже в найближчій перспективі ці питання будуть розглядатися комплексно на основі затвердженого порядку, а не вибірково.