Пульс Exclusive
Різне

У наступному році Кропивницький може вперше отримати півтора мільярда субвенції на придбання харчоблоків у школи

Кропивницький у 2022-му році може вперше отримати субвенцію із Держбюджету на придбання харчоблоків у школи. Про це повідомила очільниця фінансового управління Кропивницької міської ради Любов Бочкова, інформує пульS із посиланням на сайт міськради.

Про це стало відомо на засіданні робочої групи з підготовки проєкту бюджету територіальної громади на 2022 рік.

“В освітній сфері в 2022 році плануються деякі зміни, а саме вперше проектом Державного бюджету передбачається субвенція на придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти (1,5 млрд грн), а також субвенція на забезпечення пожежної безпеки у закладах освіти (1,5 млрд грн), – відзначила Любов Бочкова. – Продовжується також реалізація програми «Нова українська школа», де обсяг фінансування в проекті Державного бюджету зберігається на рівні 2021 року, передбачається субвенція «Спроможна школа для кращих результатів», що на 30% більше, ніж у 2021 році, субвенція на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами із обсягом фінансування на рівні 2021 року”.

Обсяг освітньої субвенції для бюджету Кропивницької територіальної громади передбачений в сумі 493,3 млн грн, що на 10,2 % або +45,7 млн грн більше обсягу 2021 року (447,6 млн грн).

Любов Бочкова також акцентувала увагу учасників на ради на результатах аналізу Формульного розрахунку освітньої субвенції на 2022 рік, яким виявлено, що:

  • не враховано коефіцієнт індивідуального навчання, тобто оплата праці педагогів, що здійснюють педагогічний патронтаж для дітей, які за медичними показами навчаються вдома, як того вимагають нормативно-правові акти Міносвіти, не забезпечені Формулою;
  • коефіцієнти для іншого педагогічного персоналу застосовуються менші, ніж заявлено в розрахунках, а саме не вистачатиме коштів для оплати праці вихователів груп продовженого дня;
  • не враховані видатки на оплату праці тимчасово відсутніх вчителів (тих, що мають проходити обов’язкове щорічне підвищення кваліфікації).

Проаналізувавши Формулу розподілу, можна зробити висновок, що освітня субвенція має забезпечувати фактичну потребу у видатках на оплату праці педагогічних працівників кожного закладу загальної середньої освіти залежно від навчальних планів та мережі класів.