Сьогодні, 4 липня, на сесії Кіровоградської обласної ради депутати проголосували за внесення змін до структури виконавчого апарату: дві посади скоротили, таку ж кількість ввели. Зокрема, контрольно-ревізійний відділ втратив статус окремої структури, а керуючий справами отримав заступника з питань комунальної власності.
Попередньо обранці підтримали перерозподілення повноваження постійних комісій, “перекинувши” повноваження постійної комісії з питань агропромислового комплексу та земельних відносин в комісію з питань власності. За словами голови облради Юрія Дрозда, до нього надійшли особисті заяви депутатів щодо “внесення змін до постійних комісій, до яких їх було обрано”. Вийти з комісії агропромислового комплексу виявили бажання усі члени комісії. Імовірно, питання стосовно земельних відносин і АПК розглядатимуть відтепер на комісії власності.
Вже наступним проектом рішення на сесії пропонувалось внести зміни в структуру апарату виконавчого комітету. Внаслідок ліквідації зазначеної вище комісії пропонували скоротити одну одиницю відділу організаційного забезпечення.
Крім цього, контрольно-ревізійний відділ втратив статус окремої структури. Проектом рішення передбачалося скорочення посади цього відділу й створення нової – посади головного спеціаліста Уповноваженого з питань виявлення й запобігання корупції.
Також запропонували ввести окрему посаду заступника керуючого справами з питань комунальної власності.
Посаду керуючого справами наразі обіймає Павло Топчій. Хто буде його заступником з питань власності – поки не відомо.
Зазначимо, що ані на офіційному сайті обласної ради в розділі “проекти рішень”, ані в розданому присутнім перед сесією порядку денному конкретики щодо цього питання не містилося. Оприлюдненим документом пропонувалося вносити зміни в структуру апарату “виклавши його у новій редакції, що додається” без зазначення суті заявлених змін:
На думку депутата обласної ради Віктора Серпокрилова, “зміни впроваджуються не принципові, а під конкретних людей”.
“Як так виходить, що кожен голова по-новому починає організовувати структуру саме відносно управління власності? Зараз знову бачимо, що замість того, аби внести пропозиції до 61-го рішення, ми придумуємо посаду заступника керівника апарату з питань власності. Треба ж робити принципові зміни, а ми міняємо туди-сюди цю структуру під людей конкретних, а принципово нічого не вирішуємо”, – зазначив В. Серпокрилов перед голосуванням і поскаржився, що його не інформують про засідання комісії з питань власності.
Голова облради Юрій Дрозд запевнив, що в роботу комісії “не вмішується”.
У результаті, депутати підтримали проєкт рішення “Про внесення змін до рішення обласної ради від 11 грудня 2020 року № 4 “Про структуру та чисельність виконавчого апарату обласної ради”, тим самим скоротивши дві посади (головного спеціаліста через скорочення комісії агропромислового розвитку і керівника контрольно-ревізійного відділу), ввівши замість них нові: заступника керуючого справами з питань комунальної власності та Уповноваженого з питань виявлення й запобігання корупції.