Пульс Exclusive
Різне

Олександрія отримала власний бренд: значення та особливості (ФОТО)

Учора, 12 серпня, в місті Олександрія Кіровоградської області презентували власний бренд міста. Над розробкою концепції логотипу, символікою та дизайном упродовж трьох місяців працювала команда дизайнерів із Чернівців (студія «Rizdvo») на чолі з Денисом Зазубеком. Ініціатором виступив Олександрійський міський голова Сергій Кузьменко.

«БРЕНД МІСТА – ПЕРШИЙ КРОК ДО ЯКІСНИХ ЗМІН У НЬОМУ»

На брифінгу у міській раді Сергій Кузьменко та Денис Зазубеко розповіли про мету акції й презентували вже розроблений бренд, який отримала Олександрія.

За словами очільника дизайн-студії «Rizdvo», безліч українських міст мають свої герби, проте через наявність у них великої кількості різних елементів, можуть бути важкими для сприйняття й запам’ятовування як для жителів, так і для туристів. Тому доволі часто великі й малі міста звертаються до практики створення власного брендування, у якому історія органічно перегукується із сучасністю. Так вирішили вчинити і в Олександрії.

«Ми уважно вивчали й намагались зрозуміти філософію нашого міста, його історію. Безперечно, хочемо пишатися історією нашого краю й водночас показати, що наше місто відкрите до змін і розвитку. Воно може дійсно ставати новим. Я дуже люблю Олександрію за її архітектуру, енергетику, талановитих людей. Переконаний, що місто заслуговує на світле майбутнє і має бути привабливим і для туриста, і для інвестора, і для жителів», – зауважив міський голова Олександрії Сергій Кузьменко.

І додав: бренд Олександрії – «це лише перший крок до великих змін».

Додамо, що поняття “брендинг міста” з’явилося відносно нещодавно (2002 р.), проте актуальність даної теми стрімко зростає. Її філософією вважається створення унікальної ідентичності та відмінності від інших міст. Адже “сприйняття бренду — це імідж міста, він існує в свідомості аудиторії”. Бренд таким чином має особливість формувати почуття прихильності до міста, ідентифікації з ним.

ЗНАЧЕННЯ, ДИЗАЙН БРЕНДУ МІСТА ТА ЙОГО РОЗШИФРОВКА

Основна ідея брендингу полягає у тому, що місто починає історію з «чистого аркуша» й відкриває простір для нового. В основі логотипу – осучаснений герб міста Олександрія (комбінований графічний знак, що складається із шрифтової частини та символу). Листочки символізують те, що Олександрійщина – зелений край. Округлі вкраплення означають людину.

“У концепцію закладено мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини — суспільством”, – ідеться, зокрема, у брендбуці Олександії.

«Головна ідея – зробити бренд міста яскравим і таким, що буде викликати позитивні емоції, адже попереду нас очікує багато чого нового», – каже Денис Зазубеко.

Дизайнерами було розроблено 9 варіантів логотипу. Для концепції брендування використали три основні фірмові кольори з герба міста – жовтий, зелений і малиновий.


«Це основа, якою можна користуватися», – додає Денис Зазубеко.

Фірмовими елементами бренду є геометричні об’єкти, які мають бути забарвлені кольором, відмінним від основного тла. У такому ж мінімалістичному стилі розроблено і тематичні іконки, що зображають різні знакові локації в місті.

“Тенденцію мінімалістичних ілюстрацій підхопили й ефектні олександрійські барельєфи”, – зазначається у брендбуці.

Логотип планують адаптувати по-різному і в окремих локаціях. Його доречно використовувати на білбордах, сітілайтах, під час урочистих заходів тощо.

“У візуалі поєднані історичне минуле, наша гордість за свою землю, єдність людей, перспектива розвитку”, – уточнює Сергій Кузьменко.

За словами Олександрійського міського голови, до Дня Незалежності містяни матимуть можливість отримати велику кількість нової брендованої продукції.