Пульс Exclusive
Різне

“Падають бігборди”. Райкович наказав впорядкувати зовнішню рекламу в Кропивницькому

Сьогодні, 24 січня, міський голова Андрій Райкович звернувся до своїх заступників із вимогою скликати містобудівну й рекламну раду та проаналізувати якість і стан рекламної продукції в обласному центрі.

“Сітілайти падають, бігборди падають, шпалери літають по всьому місту… Неякісно поклеєні постери злітають після кожного дощу. Падають самі площини, шматки металу! Це не входить ні в які рамки. Спецінспектор побачив – дайте інформацію. Поліцейський побачив – дайте інформацію. У нас в місті більше 600 бордів, необхідно наводити порядок”.

Крім того, міський голова доручив управлінню архітектури й містобудування зібрати всіх власників рекламних площин, скликати рекламну раду й проаналізувати якість і стан рекламної продукції.

Протягом тижня готуйте спільну нараду й виробіть рекомендації власникам і орендарям рекламної продукції. Ми не можемо жити в постійному стресі, коли при перших погодних ускладненнях рекламні площини стають аварійними”.